شناسهٔ خبر: 49986 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نسخه گرافیکی «کشتن مرغ مقلد» منتشر می‌شود

بنیاد هارپر لی اعلام کرد رمان گرافیکی «کشتن مرغ مقلد» را به بازار می‌فرستد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یک کتاب کمیک جدیدترین اثری است که پس از درگذشت نویسنده مشهور هارپر لی و برمبنای کتاب پرفروش وی یعنی «کشتن مرغ مقلد» منتشر می‌شود.

«کشتن مرغ مقلد» هارپر لی که داستانی کلاسیک درباره نژاد پرستی در ایالت‌های جنوبی آمریکاست، بیش از ۴۰ میلیون نسخه از زمان انتشارش در سال ۱۹۶۰ تا کنون فروش داشته است و اکنون برای نخستین‌بار در قالب یک رمان گرافیکی به بازار می‌آید.

بنیاد هارپر لی اعلام کرده تصویرگری این کتاب را فرد فوردام انجام می‌دهد. این هنرمند که زاده لندن است از این که چنین فرصتی نصیبش شده ابراز خوشوقتی کرد وگفت اقتباس از یک داستان که این همه مفهوم پشتش است و یافتن راه‌هایی‌هنری برای دادن زندگی به این مفهوم افتخار بزرگی است که نصیب او شده است.

بنیاد لی پیشنهاد ناشر را برای ارایه یک نسخه گرافیکی بر مبنای این داستان پذیرفت. این جدیدترین اثری است که توسط بنیاد هارپر لی و پس از درگذشت وی در ماه فوریه منتشر می‌شود.

چندی پیش نیز اعلام شده بود  شهر زادگاه این نویسنده قصد دارد تا ساختمانی با جاذبه‌های توریستی را بر مبنای کتاب مشهور وی راه‌اندازی کند. این مرکز قرار است امسال به روی عموم گشوده شود.

مجموعه‌ای از تجار محلی همراه با وکیل این نویسنده فقید این پروژه را هدایت می‌کنند. قرار است سه خانه‌ای که در این رمان معرفی شده، در این مجموعه ساخته شود.

سال ۲۰۱۵ جهان با خبروجود کتابی که پیش زمینه‌ای بر «کشتن مرغ مقلد» است شگفت زده شد. این کتاب با عنوان «برو یک مراقب بگمار» منتشر شد. دست نوشته این کتاب مربوط به زمان پیش از نوشته شدن «کشتن مرغ مقلد» بود ودر تمام این سال‌ها به دست فراموشی سپرده شده بود.

گفته شده کتاب گرافیکی «کشتن مرغ مقلد» در مرحله استوری بورد است و قرار است نوامبر ۲۰۱۸ وارد بازار کتاب شود.

نظر شما