شناسهٔ خبر: 50032 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تبادل پژوهشگر و دانشجو بین دانشگاه لرستان و برلین آلمان

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان گفت: تفاهم‌نامه بین دانشگاه لرستان و دانشگاه برلین آلمان برای پذیرش و تبادل پژوهشگر و دانشجو اجرایی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر علی بارانی، از اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه‌ پذیرش و تبادل پژوهشگر و دانشجو، بین دانشگاه لرستان و دانشگاه برلین آلمان خبر داد.

وی افزود: تفاهم‌نامه بین دانشگاه لرستان و دانشگاه برلین آلمان، برای تبادل دانشجویان دکتری و پژوهشگری پسادکتری در اردیبهشت‌ماه امسال منعقد شد و امسال، اجرایی می‌شود.  

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان گفت: پذیرش دانشجویان دکتری در رشته نانوشیمی به‌صورت مشترک توسط دانشگاه لرستان و دانشگاه برلین آلمان انجام خواهد شد و این دانشجویان، دو سال را در دانشگاه لرستان و دو سال را در دانشگاه برلین، تحصیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: در بخش پژوهشگری پسادکتری نیز، پژوهشگرانی که به‌ صورت مشترک توسط دانشگاه لرستان و دانشگاه برلین، پذیرش علمی می‌شوند، به مدت یک سال در دانشگاه لرستان و یک سال نیز در دانشگاه برلین، دوره پژوهشگری را طی می‌کنند و گواهی معتبر از طریق دانشگاه لرستان با تأیید دانشگاه برلین، به آنها داده خواهد شد.

نظر شما