شناسهٔ خبر: 50084 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جانی دپ در گلاستون‌بری تجلیل می‌شود/ انتخاب‌های آقای بازیگر

بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» اولین مهمان افتخاری در رویداد سینمایی گلاستون بری بریتانیا خواهد بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جانی دپ مهمان افتخاری افتتاحیه رویداد جدید سینمایی گلاستون بری خواهد بود که هفته آینده برگزار می‌شود.

در این رویداد هنری که با عنوان «سینه‌راما گدون»  برگزار می‌شود، دپ سه فیلم از فیلم‌های مورد علاقه‌اش را به نمایش می‌گذارد که شامل «ویتنال و من»، «مرد مرده» و «لیبرتین» است و خود وی در دو عنوان از این فیلم‌ها بازی کرده است.

این رویداد سینمایی پنج روزه را جولین تمپل راه‌اندازی کرده و جو راش هنرمند سرشناس طراحی آن را برعهده داشته است.

در این رویداد سینمایی فیلم‌ها در بزرگ‌ترین پرده سینمایی موجود در بریتانیا نمایش داده می‌شوند و تماشاچیان شبانه در هفتاد اتومبیل بریتانیایی و آمریکایی به تماشای این فیلم‌ها می‌نشینند.

فیلم‌هایی که دپ برای اکران انتخاب کرده پنجشنبه ۲۲ ژوئن با حضور خود بازیگر که به گفتگویی با تمپل می‌نشیند و درباره ارزش‌های این فیلم‌ها صحبت می‌کند، نمایش داده می‌شوند.

بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» در این باره گفت: «لیبرتین» یکی از آن فیلم‌هایی است که این سو و آن سو گم شد. برای این فیلم افرادی زیادی خیلی سخت کار کردند و فیلمی است که من به آن افتخار می‌کنم.

دپ گفت: «مرد مرده» فیلمی از جیم جارموش شعری تصویری و حماسی است. این فیلم شبیه هیچ چیز دیگر نیست. فیلمی که معانی خیلی متفاوتی برای آدم‌های متفاوت دارد. بودن در این پروژه یک مورد استثنایی و مایه افتخار است.

وی افزود: در نهایت اینکه هیچ فیلمی تاکنون مرا به اندازه «ویدنیل و من» نخندانده و این همه مایه لذت من نشده است... این فیلم یک سینمای عالی است.  همان‌قدر عالی که «محله چینی‌ها»، مثل «پدرخوانده» ، مثل «زمان کولی‌ها» عالی است.

«ویدنیل و من» یک کمدی سیاه به کارگردانی بروس رابینسون است که در سال ۱۹۸۷ اکران شد. پل مک‌گان، ریچارد ای گرانت، ریچارد گریفیتس، نوئل جانسون و رالف برون بازیگران آن هستند. این فیلم یکی از بزرگ‌ترین فیلم کالت‌های بریتانیایی است.

این رویداد سینمایی با ظرفیت ۲ هزار نفر از چهارشنبه شب کار خود را شروع می‌کند و تا دوشنبه صبح ادامه خواهد داشت.

نظر شما