شناسهٔ خبر: 50382 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست ترجمه همراه با گردشگری یک‌روزه

گردشگری یک‌روزه همراه با برگزاری نشست «نایدا و اندیشه‌های او پیرامونِ برابرنهادگی در ترجمه» با تدریس دکتر عباس مهرپویا برگزار می‌شود.


نشست ترجمه همراه با گردشگری یک‌روزه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ انجمن صنفی مترجمان شهر تهران به‌عنوان اولین نهاد صنفی حوزه ترجمه (تحت مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی) در راستای ارتقای سطح علمی مترجمان علاقه‌مند و با عنایت به مفاد مندرج در اساسنامه و به‌منظور نیل به اهداف آموزشی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف کرده است.

به تازگی این انجمن از برگزاری برنامه‌ آموزشی یک روزه برای اولین بار در ایران خبر داد. در این برنامه‌ی گردشگری یک‌روزه دکتر عباس مهرپویا به بحث درباره‌ «نایدا و اندیشه‌های او پیرامونِ برابرنهادگی در ترجمه» خواهد پرداخت.

در این برنامه شرکت‌کنندگان علاوه بر استفاده از مباحث علمی، همراه با عباس مهرپویا، نگارنده‌ی جستار «نزدیکی انسان با طبیعت و ادبیات» در ژورنال شناخته‌شده‌ی Fabula، آلمان،‌ 2012 از «زمین‌بومِ کوهِ پیرزنه» بازدید خواهند داشت.

این مراسم جمعه (13 مردادماه) در «خانه‌ی دانش مهر» در شهر زمین‌داستانیِ سرکان، زادگاه «زمین‌داستانِ کوهِ پیرزنه» برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌گاه انجمن به نشانی www.tiat.ir مراجعه کنند.

نظر شما