شناسهٔ خبر: 50433 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نامه» پرمخاطب‌ترین رمان هفته گذشته جهان شد

رمان نامه نوشته کاترین هیوز که به تازگی در ایران نیز ترجمه و منتشر شده است به‌عنوان پرمخاطب‌ترین رمان هفته‌ گذشته‌ پایگاه گودریدرز شناخته شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رمان نامه نوشته کاترین هیوز نویسنده انگلیسی پرمخاطب‌ترین رمان بخش کتاب‌های بیشتر خوانده شده‌ هفته‌ گذشته‌ سایت گودریدرز شد.

در «نامه» با داستان تینا روبرو می‌شویم. او یک مأموریت در زندگی دارد؛ فرار از همسر دائم‌الخمر و خشن‌اش. تینا تمام ساعات روز کار می‌کند تا پس‌انداز کرده و بتواند همسرش را ترک کند. او تعطیلات آخر هفته را هم در فروشگاه خیریه‌ای سپری می‌کند. روزی هنگام جستجوی جیبِ کُت دست‌دوم اهدایی به خیریه، نامه باز نشده‌ای می‌یابد. تینا نمی‌تواند بر کنجکاوی خود غلبه کند. او نامه را باز می‌کند و آن را می‌خواند؛ نامه‌ای که زندگی‌اش را کاملا تغییر می‌دهد.

«نامه» داستان زندگی دو زن را بازگو می‌کند که در دهه‌های مختلفی به دنیا آمده‌اند ولی سرنوشت، آن دو را به هم پیوند می‌دهد، و نشان می‌دهد که چگونه تباهی و نابودی یکی از آن‌ها به رهایی دیگری می‌انجامد.  

رمان نامه نوشته‌ کاترین هیوز در سال ۲۰۱۵ نیز پرفروش‌ترین رمان ِ عاشقانه سال شده بود و ماه‌هاست که در لیست پرفروش‌ترین‌های نشریه نیویورک تایمز نیز قرار دارد.

این رمان با ترجمه‌ سودابه قیصری فروردین امسال از سوی نشر آموت روانه بازار کتاب شد و در ایران نیز با مخاطبان قابل توجهی روبرو شده است.

این رمان در  ۳۹۲ صفحه و قیمت ِ ۲۵۰۰۰ تومان، در آستانه‌ چاپ ِ سوم قرار دارد.

نظر شما