شناسهٔ خبر: 51034 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آنابل» با ترس و وحشت در صدر سینمای آمریکا

آخر هفته ای که گذشت فیلم «آنابل: خلقت» ۳۵ میلیون دلار فروخت تا با اقتدار به صدر جدول فروش فیلم ها در سینماهای آمریکا برود.

 

آنابل 2

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، فیلم ترسناک «آنابل: خلقت» که از آخر هفته ای که گذشت روی پرده سینماهای جهان رفته موفق شد در سه روز اول اکران حدود 35 میلیون دلار فروش داشته باشد تا به صدر جدول فروش فیلم های آمریکایی در گیشه این کشور رود.  «دانکرک» ساخته محبوب کریستوفر نولان هنوز از میان دو فیلم اول پایین نیامده و در همین بازه بیش از 10 میلیون دلار فروخته تا در رتبه دوم جدول فروش قرار گیرد. اثر سوم هم انیمیشن «عملیات آجیلی 2» است که با حدود دو میلیون دلار اختلاف نسبت به «دانکرک» در رتبه سوم قرار گرفته است. نکته جالب سقوط فیلم «برج تاریک» به رتبه چهارم است. این فیلم که هفته گذشته با بیش از 19 میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس بود، در این آخر هفته فقط 7.8 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم های «گردش دختران»، «فیلم اموجی»، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، «آدم ربایی» و «قلعه شیشه ای» هم به ترتیب با فروش های 6.46، 6.45، 6، 5 و 4.6 میلیون دلار در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

نظر شما