شناسهٔ خبر: 51035 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانیل کریگ بار دیگر نقش جیمز باند را بازی می‌کند

بازیگر بریتانیایی برای پنجمین و آخرین بار در نقش مأمور 007 ظاهر می‌شود.

به گزارش از فرهنگ امروز به نقل از هنر آنلاین :بازیگر بریتانیایی سه‌شنبه‌شب در شوی تلویزیونی استفن کولبر تائید کرد که برای پنجمین بار نقش مأمور 007 را بازی می‌کند.

به گزارش ورایتی، کولبر با اصرار از کریگ خواست درباره این نقل قول که به شوخی گفت: "حاضرم این لیوان را بشکنم و مچ دستم را بشکافم، اما بار دیگر نقش باند را بازی نکنم." توضیح بدهد. کریگ گفت او آن مصاحبه را دو روز بعد از پایان فیلمبرداری "اسپکتر" و وقتی هنوز خسته بود، انجام داد.

کریگ گفت: بجای این که چیزی با سبک و ظرافت بگویم، حرفی واقعاً احمقانه زدم.

او همچنین گفت پنجمین فیلم باند او آخرین فیلمش است. کریگ ادامه داد: فکر کنم همین است. فقط می‌خواهم با موفقیت کامل از این نقش خارج شوم. بی‌صبرانه منتظرم این کار را انجام بدهم.

کریگ محتاطانه درباره بازگشت خود حرف می‌زد و حتی روز سه‌شنبه پیش از حضور در برنامه استفن کولبر در یک گفت‌وگوی رادیویی اعلام کرد هیچ‌چیز معلوم نیست.

از یان دمانژ کارگردان "White Boy Rick" به عنوان گزینه اصلی کارگردانی بیست و پنجمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند یاد می‌شود. این فیلم 8 نوامبر 2019 روی پرده سینماها می‌رود.

ایان و مترو گلدوین مه‌یر هنوز با یک استودیو شریک به توافق نرسیده‌اند و پس از انقضای قرارداد تولید چهار فیلم با شرکت سونی، اکنون در حال مذاکره با چند رقیب هستند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند برادران وارنر برای کسب حقوق فیلم بیشترین شانس را دارد.

کریگ اولین بار در سال 2006 جای پیرس برازنان را گرفت و در فیلم "کازینو رویال" به نقش مأمور سرویس مخفی بریتانیا ظاهر شد و در سه فیلم دیگر این مجموعه شامل "کوانتوم تسکین"، "اسکای‌فال" و "اسپکتر" نیز نقش مأمور 007 را ایفاء کرد.

مجموعه باند با حضور کریگ به لحاظ تجاری بسیار موفق بود. "اسکای‌فال" در 2012 حدود 1.1 میلیارد دلار فروخت و "اسپکتر" در 2015 حدود 880 میلیون دلار در دنیا به دست آورد.

مجموعه فیلم‌های جیمز باند، مأمور از خود خاطرجمع و بسیار بااستعداد بریتانیایی از سال 1962 با "دکتر نو" آغاز شد. اولین بار شان کانری نقش مأمور 007 را بازی کرد و پس از او جرج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، برازنان و کریگ در این نقش ظاهر شدند.

نظر شما