شناسهٔ خبر: 51078 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان اعلام شد

جدول برنامه‌های یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، به تفکیک بخش‌های مختلف سازی و آوازی از سوی دبیرخانۀ این رویداد منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از روز یکشنبه هشتم شهریور ماه  کار خود را در تالار رودکی با بخش تک نوازی تار آغاز می‌کند و به دنبال آن نوازندگان و خوانندگان در بخش‌های مختلف تا ۲۶ شهریورماه در حضور هیات داوران به اجرا می‌پردازند. در این دوره از جشنواره ۵۰۰ نوازنده و خواننده در قالب سه گروه سنی در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی به صحنه خواهند رفت.

راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی جشنواره باید یک ساعت قبل از شروع برنامه با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به تالار رودکی مراجعه کنند.

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان هم روز جمعه  ۲۷ شهریورماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی توسط انجمن موسیقی ایران ،حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران ، در قالب سه گروه سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال) از ۸ تا ۲۷ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برای مشاهده جدول برنامه های یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اینجا را کلیک کنید.

نظر شما