شناسهٔ خبر: 51108 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنش بهرام رادان به یک تحریم + فیلم

بهرام رادان ابراز امیدواری کرد: مسئولین حوزه هنری کمی به مخاطب احترام بگذارند و فیلم‌ها را زود قضاوت نکنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این بازیگر سینما که شامگاه 28 مرداد ماه در نمایش «زادبوم» در پردیس «ملت» حاضر بود، با اشاره به توقیف چندساله این فیلم ادامه داد: «زادبوم» بعد از هشت سال بدون حذف هیچ پلانی این روزها به نمایش درآمده است.

او با اشاره به توقیف فیلم «سنتوری» در سال‌های قبل یادآور شد: فیلم «سنتوری» هم بدون حذف هیچ پلانی در اکران مردمی اما در خانه‌ها به نمایش درآمد و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد.

بهرام رادان خطاب به مخاطبانش گفت: امشب فیلم «زادبوم» را هم می‌بینید و قضاوت خواهید کرد که آیا این فیلم مستحق این همه سال توقیف بوده یا نه؟!

او با اشاره به تحریم سینماهای حوزه هنری و عدم اکران این فیلم ادامه داد: بخش زیادی از سینماهای کشور متعلق به حوزه هنری است و به خصوص برخی از شهرستان‌ها ممکن است یک سینما داشته باشند و به همین دلیل مردم آن شهر از تماشای آن فیلمی که مورد تحریم حوزه هنری قرار گرفته است، محروم می‌شوند.

بهرام رادان ادامه داد: هیچ کس نتوانسته برای این دعوا راه حلی پیدا کند ولی امیدوارم که مسئولین حوزه هنری کمی به مخاطب احترام بگذارند و فیلم‌ها را زود قضاوت نکنند.

این بازیگر در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مخاطبانی که به تماشای «زادبوم» آمده بودند، گفت:  امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و از سینمای مستقل حمایت بکنید تا ما بتوانیم با گردش چرخه اقتصادی سینما برایتان فیلم بهتری بسازیم.

رادان سخنانش را با اشاره به افتخارات سینمای ایران در عرصه جهانی ادامه داد و گفت: باور کنید سینمای ما در بین سینماهای دنیا جزو سینماهایی است که می‌توانیم سرمان را به خاطر همه نامداران که همه‌شان را می‌شناسیم، بلند کنیم.

او تاکید کرد: به حمایت خود از سینمای مستقل ادامه دهید و نگذارید تشکیلات و سازمان‌هایی که می‌خواهند بین سینمای مستقل و مخاطب قرار بگیرند، پیروز شوند.

رادان با اشاره به حضور عزت‌الله انتظامی پس از سال‌ها بر پرده سینماها با فیلم «زادبوم» ابراز امیدواری کرد: خداوند به ایشان طول عمر بدهد و سلامت باشند.

نظر شما