شناسهٔ خبر: 51145 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییر رئیس سازمان سینمایی صحت ندارد

روز گذشته خبری درباره تغییر رئیس سازمان سینمایی در رسانه‌ها منتشر شد که صحت ندارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شرق ؛ ‌روز گذشته خبری درباره تغییر رئیس سازمان سینمایی در رسانه‌ها منتشر شد، مبنی بر اینکه پس از انتصاب محمد سلگی به سرپرستی معاونت فرهنگی، ‌قرار است محمد حمزه‌زاده، جانشین محمدمهدی حیدریان در سازمان سینمایی شود. حتی گفته شد که او برنامه جامعی به دکتر صالحی، ‌وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارائه داده است.

به دنبال این موضوع برای صحت‌وسقم ماجرا پیگیری‌های لازم از سوی خبرنگار «شرق» صورت گرفت و بنابر اظهارنظر منبعی آگاه مشخص شد، ‌چنین خبری صحت ندارد و اتفاقا دکتر صالحی بر ابقای محمدمهدی حیدریان در کسوت ریاست سازمان سینمایی تأکید کرده است.
محمد حمزه‌زاده، قائم‌مقام رئیس و معاون سینمایی فعلی حوزه ‌هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که اتفاقا در تحریم نمایش برخی از فیلم‌ها که مجوز نمایش آنها از سوی وزارت ارشاد صادر شده، در سالن‌های سینمای حوزه نقش مهمی داشته است. هرچند که او پیش از این هنگام انتصاب مهندس حیدریان به ریاست سازمان سینمایی پیام تبریکی برای او فرستاد و تأکید کرد: «اینجانب ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ‌جنابعالی یادآور می‌شوم در این مسیر، قطعا، حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی با برخورداری از ظرفیت‌های بی‌بدیل، آمادگی خویش را برای همکاری به منظور رشد و تعالی سینمای پرافتخار کشور، اعلام می‌دارد».

نظر شما