شناسهٔ خبر: 51201 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز مجدد تصویربرداری سریال «٨٧ متر» عیاری

ظاهرا تصویربرداری سریال ٨٧ متر یک‌سال به طول خواهد انجامید و در بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران تصویربرداری خواهد شد و باید منتظر پخش آن از شبکه اول سیما بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شرق؛  حاشیه‌های پروژه‌های کیانوش عیاری معمولا همیشه پرسروصداست، خصوصا وقتی صحبت از توقف فیلم‌برداری کار او در میان باشد. به‌هرحال قطعا صحبت در مورد کارگردانی که همیشه سعی کرده فیلم‌به‌فیلم اتفاق نویی را رقم بزند و قصه جذابی را مقابل دوربین ببرد، آن‌هم در مدیوم تلویزیون که مدت‌هاست کمتر سریالی با کیفیت قابل‌قبول در آن می‌بینیم، جذاب است و قطعا بازگشت کیانوش عیاری را باید به فال نیک گرفت، اما چیزی از آغاز تصویربرداری این سریال نگذشته، حواشی توقف سریال حاشیه‌ساز شد. خبرها حکایت از متوقف‌شدن سریال ٨٧ متر بعد از ١٢ روز تصویربرداری داشت؛ سریالی که ظاهرا به دلیل مشکلات مالی تلویزیون، متوقف شده بود، اما ظاهرا بار دیگر تصویربرداری آن آغاز شده است. حسن ‌آقاکریمی، مدیر تولید این سریال، درباره توقف این مجموعه به ایسنا گفت، به دلیل تغییر لوکیشن اصلی مجموعه (خانه خانواده پوردورانی‌ها و خلیلی‌ها)، ضبط سه روز متوقف شده بود که با انتخاب خانه‌ای جدید که لوکیشن اصلی سریال محسوب می‌شود، تصویربرداری از سه‌شنبه (۳۱ مرداد) با حضور علی دهکردی و علی طالب‌لو در لوکیشن خیابانی در منطقه هفت تهران آغاز شد. حسن آقاکریمی اظهار کرد: با تصمیم آقای عیاری، لوکیشن اصلی خانه از بزرگراه رسالت، محدوده مصلای تهران به منطقه چاردیواری در خیابان اشرفی‌اصفهانی منتقل شد و باید بگویم این اتفاق یک رویه معمول در امر فیلم‌سازی و تولید سریال است. او ادامه داد: با اتمام ضبط سکانس‌های خیابانی، از اول شهریور به لوکیشن آژانس خودرو در خیابان میرداماد خواهیم رفت.

آقاکریمی در پایان تصریح کرد: تیم تولید «۸۷ متر» با تمام تلاش و براساس زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده کار را دنبال می‌کنند و به امید خدا براساس برنامه‌ریزی، تصویربرداری را ادامه خواهیم داد.
سریال «۸۷ متر» که در اصل عنوان «٨٨ متر» داشته، درامی اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. سریال که به گفته عیاری، فیلم‌نامه آن در سال ١٣٨٧ به تلویزیون داده شده، موضوع آن درباره مالک یک آپارتمان ٨٨ متری است که کلاهبرداری می‌کند و خانه را به ١٢، ١٣ نفر می‌فروشد.
کیانوش عیاری سریالش را با بازیگرانی که پیش از این تجربه کار با آنها داشته، مقابل دوربین برد. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند. این سریال یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به‌همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند، اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به‌همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌ و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند، اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.
ظاهرا تصویربرداری سریال ٨٧ متر یک‌سال به طول خواهد انجامید و در بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران تصویربرداری خواهد شد و باید منتظر پخش آن از شبکه اول سیما بود.

نظر شما