شناسهٔ خبر: 51307 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ولایتی: هیچ دریافت مادی از دانشگاه آزاد ندارم

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: بنده که در این دانشگاه مسئولیتی دارم هیچ دریافت مادی نداشته نخواستم و نخواهم داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی اکبر ولایتی ظهر امروز در همایش تحول در علوم پزشکی دانشگاه آزاد در سازمان مرکزی این دانشگاه گفت: تنها شرط ما برای حضور اساتید سایر دانشگاهها خطوط قرمز نظام است.

وی افزود: ما نمی پذیریم استادی در این دانشگاه حرف اهالی ضد نظام را اعلام کند کسی که در این دانشگاه تدریس می کند باید به قانون اساسی و نظام اسلامی پایبند باشد و به هویت و ملیت نظام ‌اسلامی و انقلاب اسلامی احترام گذارد.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در حوزه پزشکی اظهار داشت: مسئولان دانشگاه آزاد در صدد هستند با انعقاد قراردادی با سازمان تامین اجتماعی در راستای رفع مشکلات بالینی بیمارستان ها و واحدهای پزشکی این دانشگاه اقدام کنند.

ولایتی عنوان کرد: مذاکراتی با سازمان تامین اجتماعی انجام شده و امیدوارم به زودی به نتیجه برسد تا دانشگاه با تامین مسائل آموزشی از دغدغه های مالی بیمارستان ها و واحدها فارغ شود.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به دورس پایه در بخش پزشکی خاطرنشان کرد: باید با کمک واحدهای غیر پزشکی دانشجویان و اساتید بخش پزشکی را در این حوزه تقویت کنیم.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد تاکید کرد: به مسئولان واحدهای پزشکی توصیه می کنم تا از تجربه اساتید حوزه پزشکی و حتی اساتید بازنشسته برای تعلیم به دانشجویان پزشکی این دانشگاه بهره گیرند.

ولایتی عنوان کرد: بنده که در این دانشگاه مسئولیتی دارم هیچ دریافت مادی نداشته نخواستم و نخواهم داشت و تنها دغدعه من حل مشکلات این دانشگاه و کارهای به زمین مانده کشور در این بخش است.

نظر شما