شناسهٔ خبر: 51425 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سومین جشنواره شعر نیاوران با یاد افشین یداللهی به پایان می‌رسد

آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران با یادی از افشین یدالهی و همراه با رونمایی از سومین کتاب «پایتخت شعر» سه‌شنبه ۲۸شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ درسومین جشنواره شعر نیاوران در مجموع ۷۳۳  شاعر شرکت کردند که در بخش آزاد ۲۲۹۹  اثر در چهار بخش کلاسیک، سپید، ترانه و طنز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. در بخش ویژه این جشنواره که همچون دوره‌های گذشته به دو موضوع محیط زیست و صلح جهانی اختصاص داشت نیز ۹۲۸ قطعه شعر دریافت شد.

داوران سومین دوره جشنواره شعر نیاوران نیز از میان شاعران پیشکسوت و جوان انتخاب شده بودند تا در انتخاب آثار همه سلایق شعری در نظر گرفته شود.

قرار است در آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران که با حضور منتخبین جشنواره و اعضای هیئت داوران بخش‌های مختلف برگزار می‌شود با پخش کلیپ و تقدیر از خانواده افشین یدالهی، یاد و خاطره این شاعر و ترانه سرا گرامی داشته شود.

 همچنین از سومین مجموعه کتاب شعر این جشنواره که منتخبی از آثار شاخص ارسال شده توسط شاعران سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره است  با عنوان «پایتخت شعر ۳» رو نمایی می‌شود.

حضور کلیه علاقمندان به ادبیات در آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران که در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ساعت ۱۷ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود آزاد است.

نظر شما