شناسهٔ خبر: 51456 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نخستین دوره جایزه ابن سیناپژوهی برگزار می‌شود

نخستین دوره جایزه ابن سینا پژوهی ویژه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاهی و حوزوی که در سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ دفاع شده باشد، برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و گروه مطالعات فلسفه اسلامی و قرون وسطی در پژوهشگاه دانش های بنیادین نخستین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی را ویژه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاهی و رساله‌های سطح ۳ یا ۴ علوم حوزوی که در زمینه فلسفه و منطق ابن سینا و به زبان فارسی نگاشته شده باشد و از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ دفاع شده باشد، برگزار می‌کند.

به اطلاع عموم پژوهشگرانی که پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری خود را در رابطه با آثار و آراء ابن سینا به انجام رسانده‌اند می‌رساند، پروفسور دیمیتری گوتاس ابن‌ سینا پژوه برجسته و استاد دانشگاه ییل که در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شده است، جایزه نقدی خود را به دانش پژوهانی که بهترین پژوهش‌های دانشگاهی یا حوزوی  را در قالب پایان‌نامه و رساله درباره ابن‌سینا  انجام داده باشند اهدا نموده است.

در این راستا دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و گروه مطالعات فلسفه اسلامی و قرون وسطی در پژوهشگاه دانشهای بنیادین نخستین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی را ویژه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاهی و رساله‌های سطح ۳ یا ۴ علوم حوزوی که در زمینه فلسفه  و منطق  ابن سینا و به زبان فارسی نگاشته شده باشد و از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ دفاع شده باشد برگزار می‌کند. این جایزه به ارزش ۸۰ میلیون ریال در فروردین ماه ۱۳۹۷ به اثر برگزیده اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند مدارک ذیل را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ۹۶ از طریق رایانشانی ذکر شده در این فراخوان ارسال نمایند:

۱ نسخه الکترونیکی (پی دی اف) رساله (هر شخص می تواند تنها یک اثر ارسال کند(

۲ تصویر مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری  یا صورتجلسه دفاع (تایید شده توسط دانشگاه یا مرکز آموزش عالی)

۳ فهرست سوابق علمی (CV)

رایانشانی دبیرخانه: philosophy.ipm@gamil.com

تلفن دبیرخانه: ۲۲۸۰۳۶۶۹-۰۲۱

اطلاعات بیشتر در: www.bookaward.ir

نظر شما