شناسهٔ خبر: 51581 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

صرفه جویی و کسب درآمد برنامه دانشگاه در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: صرفه جویی همراه با پیشرفت و کسب درآمدها را در سال تحصیلی جدید پیگیری می کنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ احمد معتمدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: توجه به تولید علم و ارتقا جایگاه علمی ایران از تاکیدات مقام معظم رهبری است که دانشگاه صنعتی امیرکبیر همواره براین موضوع تاکید داشته است.

وی افزود: اکنون دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تمامی رتبه بندی های بین المللی حضور دارد و طبق اعلام این رتبه بندی ها این دانشگاه جایگاه های برتر را در سطح کشور دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این دانشگاه حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم است چراکه در شرایط اقتصادی امروز دانشگاه ها باید در چرخه اقتصادی نقش داشته باشند.

وی عنوان کرد: برنامه داریم در سال تحصیلی جدید صرفه جویی همراه با پیشرفت و کسب درآمدها را پیگیری کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: زمانی که مسئولیت مدیریت این دانشگاه را پذیرفتم سعی کردم تا فضای مناسب و آرام در دانشگاه حاکم شود.

معتمدی گفت: با تمهیدات رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه توانستیم فضای آرام همراه با فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در دانشگاه ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه طی چندسال گذشته جو آرام و خوبی را تجربه کرده است درحالی که خط قرمز های نظام نیز رعایت شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حوزه فعالیت اساتید و کارمندان نیز تدابیری صورت گرفت تا زمینه هرچه بهتر فعالیت این افراد ایجاد شود.

نظر شما