شناسهٔ خبر: 51712 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش ملی «نقد متون و کتب علوم انسانی»

مهلت ارسال آثار به اولین همایش ملی «نقد متون و کتب علوم انسانی» تا ۲۸ مهرماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش ملی «نقد متون و کتب علوم انسانی»

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ اولین همایش ملی «نقد متون و کتب علوم انسانی» با همکاری شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برگزار می‌شود.

مبانی نقد (مبانی نظری و اصول نقد علمی، نقد و نظریه‌پردازی)، روش نقد (روش‌شناسی نقد علمی، آداب و فرهنگ نقد) تجارب حرفه‌ای نقد (نقد منابع درسی، نقدهای گفتمان ساز در حوزه علوم انسانی، وضعیت نقد متون و کتب علوم انسانی، جایگاه و وضعیت نقد در ایران، موانع فرهنگی و اجتماعی نقد علمی، نقد متون درسی معروف جهانی) و چشم‌انداز نقد مطلوب (نقد، نوآوری و تولید علمی، اخلاق و انصاف در نقد علمی، رویکردها و راهکارهای نقد علمی و راهکارهای ارتقای سطح اثربخش نقد) از محورهای این همایش است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش، مهلت ارسال آثار به اولین همایش ملی «نقد متون و کتب علوم انسانی» تا ۲۸ مهرماه تمدید شد. همچنین اعلام نتایج داوری آثار ۳۰ آبان ماه سال جاری خواهد بود.

این همایش روز ۳۰ آذر امسال در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال مقالات برای علاقه‌مندان به شرکت در این همایش ۱۰ مهر اعلام شده است. متقاضیان برای ثبت‌نام و ارسال مقالات و آثار خود باید به سایت همایش به نشانی http://conf.isc.gov.ir/rtbh۹۶ مراجعه کنند.

نظر شما