شناسهٔ خبر: 51762 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی راه های گسترش همکاری های مشترک علمی تهران و جاکارتا

سرپرست وزیر علوم درباره راهکارهای گسترش همکاری های مشترک علمی و فناوری تهران و جاکارتا با وزیر علوم و تحقیقات اندونزی دیدار می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید ضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم فردا دوشنبه با وزیر علوم و تحقیقات اندونزی دیدار و درباره راهکارهای گسترش همکاری های مشترک علمی و فناوری تهران و جاکارتا بحث و تبادل نظر می کند.

محمد نصیر، وزیر علوم اندونزی که در راس یک هیات بلند پایه از مسئولان آموزش عالی این کشور به تهران سفر کرده است، با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین رئیس ستاد نانو فناوری ایران نیز دیدار و گفت و گو می کند.

دیدار با رئیس دانشگاه شیراز و بازدید از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از دیگر برنامه های وزیر علوم اندونزی در سفر به ایران است. نصیر در ادامه برنامه های خود در سفر به جمهوری اسلامی ایران، در آئین گشایش پنجمین نشست کمیته علم و فناوری سخنرانی می کند.

امضای سند همکاری های مشترک علمی و فناوری ایران و اندونزی منجر به تعامل و ارتباطات علمی مشترک دو کشور در حوزه هایی همچون نانو و بیوتکنولوژی، هوافضا، پارک های علم و فناوری می شود و همچنین، طرح های مشترک تحقیقاتی و تبادل استاد و دانشجو از دیگر اهداف سفر وزیر علوم اندونزی به جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

نظر شما