شناسهٔ خبر: 51795 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزشی «جریان شناسی سلفیه معاصر» برگزار می شود

دوره «جریان شناسی سلفیه معاصر» با حضور حجت الاسلام مهدی فرمانیان، رئیس دانشکده مذاهب اسلامی، پژوهشگر و صاحب نظر مسئله تکفیر و سلفی، در ۲۶ جلسه مجازی برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  این دوره آموزشی توسط اندیشکده مطالعات جهان اسلام و موسسه مطالعات بنیان دینی برگزار می شود.

شرایط حضور در این دوره به این شرح اعلام شده است: ۱. آشنایی اولیه با سلفیت و وهابیت، ۲. علاقه مندی به موضوعات سلفیت و وهابیت، ۳. شرکت در آزمون نهایی و کسب نمره ۷۰ از صد ( جهت علاقمندانی که به گواهی شرکت در دوره نیاز دارند)

علاقمندان جهت پذیرش باید مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، مشخصات تحصیلی، محل سکونت و تلفن تماس) را به آدرس ایمیل rahbord.۱۴۰۴@chmail.ir ارسال نمایند و مبلغ ۶۵۰۰۰۰ ریال شهریه این دوره را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۹۳۱۱۳۱۴۹ بانک تجارت به نام امیر مسروری واریز نمایند.

کلیه علاقمندان برای ثبت نام می بایست تا ۹۶/۷/۳۰ مشخصات خود را به ایمیل درج شده در اطلاعیه ارسال نمایند.

لازم به ذکر است آزمون دوره یک ماه پس از دریافت فایل صوتی به صورت مجازی برگزار می شود. هزینه ارسال گواهی و صدور آن بر عهده برگزار کننده می باشد. 

این دوره به موضوعاتی چون دیوبندیه و جماعت تبلیغ، ، طالبان و سپاه صحابه، سلفیت در مصر، افغان العرب، القاعده و داعش به صورت منسجم و تحقیقی پرداخته است. 

جهت تماس با اکانت اندیشکده در شبکه های اجتماعی با شماره ۰۹۲۱۷۶۸۶۴۲۸ تماس بگیرید.

نظر شما