شناسهٔ خبر: 51796 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرصت ثبت نام چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا تمدید شد

فرصت ثبت نام در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران تا روز شنبه ۲۲ مهرماه ۹۶ تمدید شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ با توجه به درخواست دانشجویان متقاضی ثبت نام در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا برای افزایش مهلت جمع آوری مستندات، پس از جلسه مسئولان دبیرخانه اجرایی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک تا روز شنبه ۲۲ مهرماه ۹۶ تمدید شد.

چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا صرفا برای دانشجویان ایرانی و بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ می‌توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند. 

دانشجویان تا ۲۲ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به نشانی الکترونیکی جشنواره http://avicennastu.tums.ac.ir در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز در آبان ماه پایان می یابد.

هدف جشنواره دانشجویی ابن سینا شناسایی و معرفی فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف است و همچنین در این جشنواره دانشجویان ارائه دهنده خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و دانشجویان حائز رتبه در مسابقات و جشنواره های معتبر شناسایی و از آنها قدردانی می شود.

از دیگر محورهای جشنواره فعالیت های اجتماعی و نوع دوستانه دانشجویان است همچنین الگوهای مناسب و موفق به دانشجویان نیز در این جشنواره ارائه می شود.

شناسایی و قدردانی از دانشجویان موفق در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به درستکاری، سخت کوشی و چند بعدی بودن، معرفی دانشجویان برتر، جلب توجه و حمایت اعضای هیات علمی به فعالیتهای متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، تعهد حرفه ای، قرآن و عترت، هنری - ادبی، اجتماعی،ورزشی و دانشجوی نمونه و جامع جشنواره است.

نظر شما