شناسهٔ خبر: 51846 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک بازیگر هالیوودی دیگر نیز نویسنده شد

وایولا دیویس، بازیگر آمریکایی- آفریقایی مشهور هالیوود این روزها مانند برخی از همکارانش دست به قلم شده تا کتاب کودک بنویسد. دیویس قرار است ادامه کتاب «مخملی» اثر محبوب دان فریمن را در پنجاه سالگی انتشارش به دست مخاطبان برساند.

یک بازیگر هالیوودی دیگر نیز نویسنده شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  وایولا دیویس، بازیگر مشهور هالیوودی قصد دارد دنباله کتابی به نام «مخملی» که نخستین بار در سال 1968 میلادی  منتشر شده و طرفداران بسیار دارد را بنویسد.
 
دان فریمن نویسنده و تصویرگری این کتاب بوده و انتشارات «وایکینگ» آن را منشر کرده بود. «مخملی» بر اساس نظرسنجی اینترنتی که در سال 2007 میلادی توسط مؤسسه ملی آموزش و پرورش آمریکا انجام گرفت، جزء 100 کتاب محبوب پیشنهادی معلمین به کودکان قرار گرفت. مجله «کتابخانه مدرسه» نیز این اثر را جزء 100 کتاب برتر تصویری دنیا معرفی کرده است.
 
انتشارات «وایکینگ» روز سه‌شنبه به خبرنگار «آسوشتید پرس» گفت که وایولا دیویس در حال نگارش ادامه کتاب «مخملی» است و نام کتاب جدید «مخملی تعظیم می‌کند» خواهد بود. دیویس در داستانش، ماجرایی دیگر از فریمن، خرس کوچکی که قهرمان داستان است برای کودکان روایت می‌کند. کتاب جدید در تاریخ یازدهم سپتامبر سال 2018 که سالگرد 50 سالگی انتشار «مخملی» است وارد بازار خواهد شد.
 
خود دیویس درباره نگارش کتاب جدید «مخملی» می‌گوید: «خاطرات خوبی از این کتاب در زمان کودکی و حتی به عنوان یک مادر دارم.»
 
وایولا دیویس برای بازی در فیلم‌هایی چون «ندیمه»، «حصارها»، و سریال «چگونه از مجازات قتل فرار کرد» معروف است. او سال گذشته برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «حصارها» شد.

نظر شما