شناسهٔ خبر: 51990 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نامزدهای بخش «کتاب و سینما»ی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

اسامی نامزدهای بخش «کتاب و سینما»ی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در بخش های داستانی و پویانمایی اعلام شد و برگزیدگان در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی می شوند.

نامزدهای بخش «کتاب و سینما»ی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ از میان ۴۷ اثر ارسالی به بخش «کتاب و سینما»، در سه گروه آثار مستند، داستانی و پویانمایی، پس از بررسی‌های اولیه، ۱۹ فیلم به مرحله داوری راه پیدا کرد که در نهایت هفت فیلم به عنوان نامزدهای بخش کتاب و سینما معرفی شدند.

فیلم های «حضور» به کارگردانی آبتین سلیمی طاری، «خروس‌ها» به کارگردانی امیر رضا جلالیان، «ماه سمنبر» به کارگردانی نجمه خیری، «چغوک زرد» به کارگردانی سمیرا قنبریان و «مانیکور» به کارگردانی آرمان فیاض مجتهدی در بخش داستانی نامزد دریافت جایزه بخش کتاب و سینما در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شدند.

همچنین، در بخش پویانمایی دو اثر با عنوان های «جم‌شید؛ مرثیه‌ای بر یک اسطوره» به کارگردانی معین صمدی و «داش آکل» به کارگردانی هاجر مهرانی به عنوان نامزدهای این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

گفتنی است، در بخش مستند هیچ اثری به عنوان نامزد معرفی نشد.

موسسه خانه کتاب در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از آثار برگزیده بخش «کتاب و سینما» تقدیر می کند. آیین اختتامیه این جشنواره فردا (سی مهرماه) ساعت ۱۸:۳۰ با حضور جمعی از مدیران و فعالان حوزه سینما در تالار اندیشه حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش سمیه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
 

نظر شما