شناسهٔ خبر: 52006 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب«هویت معرفت علمی علوم اجتماعی در ایران» نقد می شود

نشست معرفی و نقد کتاب « هویت معرفت علمی علوم اجتماعی در ایران» در ساختمان شماره سه دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی با همکاری دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی شیراز نشست معرفی و نقد کتاب « هویت معرفت علمی علوم اجتماعی در ایران» را برگزار می‌کند.

در این نشست  محمدتقی ایمان، نویسنده اثر حضور خواهند داشت و اسفندیار غفاری نسب و اسمعیل خلیلی، همکار پژوهشی پژوهشکده کتاب را معرفی و نقد خواهند کرد.

نشست معرفی و نقد کتاب « هویت معرفت علمی علوم اجتماعی در ایران» روز یک شنبه هفتم آبان ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ساختمان شماره سه دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی شیراز به نشانی شیراز، میدان ارم، پردیس ارم برگزار خواهد شد و ورود عموم به این نشست آزاد است.

این نشست از مجموعه نشست‌های بررسی و نقد مجموعه کتاب‌های تاملات صاحب‌نظران ایرانی در باب آموزش عالی است که نشست نخست آن، به معرفی و نقد کتاب «مسئله علم در ایران» نوشته دکتر موسی اکرمی می‌­پردازد و روز سه شنبه دوم آبان ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

نظر شما