شناسهٔ خبر: 52072 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشجویان ایرانی در مسکو با روسای ۴ دانشگاه برتر دیدار کردند

دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در مسکو با روسای ۴ دانشگاه شهید بهشتی، علم و صنعت، صنعتی اصفهان و تبریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در مسکو با سید حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در محل انجمن اسلامی دانشجویان در مسکو انجام شد، دانشجویان ایرانی سئوالات و دغدغه های خود را با رئیس دانشگاه شهید بهشتی در میان گذاشتند.

صدوق، نیز دانشجویان را به بهره برداری حداکثری از دوران دانشجویی در روسیه و تلاش و مجاهدت بیشتر برای خدمت به کشور پس از بازگشت به ایران ترغیب کرد.

در این دیدار که رؤسای دانشگاههای تبریز، صنعتی اصفهان و علم و صنعت و نیز رایزن علمی جمهوری اسلامی در روسیه حضور داشتند علاوه بر دکتر سید حسن صدوق، رؤسای سایر دانشگاهها نیز مطالبی در خصوص وضعیت فعلی دانشگاه‌ها و شرایط جذب فارغ التحصیلان در دانشگاه‌ها و ضرورت ارتباط نزدیکتر دانشجویان به نیازهای امروز جامعه علمی کشور مطالبی بیان کردند.

اجلاس سوم دانشگاههای برتر ایران و روسیه در مسکو در روزهای جمعه و شنبه ۲۷ و ۲۸ اکتبر ۲۰۱۷ در محل دانشگاه دولتی مسکو برگزار می شود و دانشگاه شهید بهشتی ریاست کارگروه دانشگاه های ایرانی را بر عهده دارد.

نظر شما