شناسهٔ خبر: 52197 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کسب مجوز ۳۳ رشته جدید در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از اخذ مجوز راه اندازی ۳۳ رشته جدید در دانشگاه پیام نور خبر داد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  ابوالفضل فراهانی در نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران، با اشاره به توانمندی های این دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی گفت: در اهداف و ماموریت های بلندمدت دانشگاه پیام نور ارائه خدمات مطلوب تر به دانشجویان از اولویت هاست .

وی افزود: دانشگاهی می تواند پیشرو و موفق باشد که کیفیت آموزش خود را حفظ و ارتقا بخشد و فضای مطلوب تحصیل را با رعایت معیارهای علمی و آموزشی فراهم آورد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور بخش اصلی از هزینه های خود را از محل شهریه های دانشجویان تامین می کند، اظهار داشت: وظیفه ما جذب و حفظ دانشجویان از طریق رعایت اصول آموزشی وحفظ و ارتقای کیفیت است .

وی از اخذ مجوز راه اندازی ۳۳ رشته جدید در دانشگاه پیام نور خبر داد و تصریح کرد: با کسب مجوز جابجایی رشته ها، می توانیم ضمن کاهش رشته های کم متقاضی، رشته های پرمتقاضی را جایگزین کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بهره مندی از نظر اساتید در تعریف بین رشته ای ها و رشته های مهارتی که مورد تقاضای جامعه است را مورد تاکید قرار داد و از روسای مراکز استان تهران خواست اعضای هیات علمی را برای این اقدام بیشتر به مشارکت دعوت کنند.

نظر شما