شناسهٔ خبر: 52493 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

لیلی و مجنون به صحنه می‌رود

لیلی و مجنون به کارگردانی و تهیه کنندگی سجاد نوبهاری در سالن پرویز پرستویی از ١١ آذر ماه ساعت ١٨  به مدت ١٥ شب به روی صحنه می رود .

به گزارش فرهنگ امروز؛ سجاد نوبهاری و مهین نو بخت نویسندگان لیلی و مجنون هستند و مهدی برنس ، ماریا اورکی،جلال جعفری ، مژگان اخلاقی، علیرضا اهنگران ، ارشیا حسن زاده ، رکسانا خسروی ،شیما عسکری ، عماد ابوالفتحی ، نایریکا جمشیدی و امیر عبادی در این نمایش به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند. علیرضا حنیفی دراماتوژ لیلی و مجنون و نگارامیری محمد مقدومی مدیر روابط عمومی و سهیلا انصاری مشاور امور رسانه و تبلیغات را بر عهده دارند.

عماد ابوالفتحی به عنوان دستیار و برنامه ریزو طراح نور و صحنه ،مریم امین زاده منشی صحنه ، بهاربرازمند طراح گریم،سولماز نجفی و الهام ایزد پرست مجریان گریم، مونا عظیمی طراح لباس ، یگانه ماشینچیا و حنانه کاکاوند به عنوان عکاس در نمایش لیلی و مجنون فعالیت میکنند .
قیس از کودکی با لیلی در یک مکتب درس میخواند  جرقه ی عشقی در این دو به وجود می اید که همگان را حیرت زده میکند و با گذر زمان  این دو بیشتر عاشق یکدیگر میشوند خانواده ی هر دو از این موضوع اگاه میشوند خانواده ی مجنون در  رساندن لیلی و مجنون بهم  تلاش  زیادی میکنند ولی برعکس خانواده ی لیلی بر این وصلت رضایت ندارند تا حدی که لیلی را در خانه زندانی میکنند و ادامه ماجرا...

علاقه مندان برای تهیه بلیط میتوانند به سایت www.tik8.com مراجعه کنند .‎

نظر شما