شناسهٔ خبر: 52573 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مؤسسه علم و سیاست اشراق برگزار می‌کند: درسگفتارهای پاییزی «ملاقات با هنر انقلاب»

اشراق درسگفتارهای پاییزی عهد تحت عنوان "ملاقات با هنر انقلاب"، توسط مؤسسه علم و سیاست اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز؛ درسگفتارهای پاییزی عهد تحت عنوان "ملاقات با هنر انقلاب"، توسط مؤسسه علم و سیاست اشراق برگزار می‌شود. 

" شورش بر روی دیوارها"، "فرم رمان و امر سیاسی"،"صداهای ایرانی" و "چگونه سینما در ایران ممکن می‌شود؟ "، عناوین درسگفتارهای پاییزی عهد است که با همکاری «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب» و از تاریخ ۱۸ آذر به مدت ۴ هفته ادامه خواهد داشت. 

"شورش بر روی دیوارها"، مطالعه موردی گرافیتی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی است که توسط دکتر یحیی شعبانی ارائه خواهد شد."فرم رمان و امر سیاسی"، درسگفتاری است درباره تاریخ فرم‌های رمان در ایران به منزله روایت‌کننده تاریخ سیاسی که علیرضا سمیعی به آن می‌پردازد. همچنین مقداد شاه حسینی به روایت تحولات موسیقی ایرانی در دوران معاصر با عنوان "صدای ایرانی" خواهد پرداخت. نقد برخی دیدگاه‌ها درباره سینمای ایران، موضوع چهارمین درسگفتار پاییزی عهد است که با عنوان "چگونه سینما در ایران ممکن می‌شود؟"، توسط سیدباقرنبوی برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این درسگفتارها، می‌توانند به آدرس ahdac.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۹۸۶۳۰۹۴۶ تماس حاصل نمایند.

نظر شما