شناسهٔ خبر: 52790 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشجویان بورسیه مقابل وزارت علوم تجمع کردند

بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان دانشجویان بورسیه صبح دیروزمقابل وزارت علوم تجمع کرده و خواستار دیدار با وزیر علوم شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دیروز بیش از ۲۰ نفر از دانشجویان بورسیه به نمایندگی از دانشجویان دیگر بورسیه مقابل وزارت علوم تجمع کردند.

یکی از نمایندگان دانشجویان بورسیه گفت: دانشجویان با مسعود شمس بخش مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرده و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی افزود: هیچ یک از مشکلات دانشجویان بورسیه حل نشده است، شهریه و مقرری این دانشجویان پرداخت نشده، دانشجویان هنوز جایابی نشده اند،

این دانشجوی بورسیه افزود: مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، اعلام کردند که مشکلات دانشجویان را به وزیرعلوم منتقل می کنند اما ما تا زمانی که با وزیر علوم دیدار نداشته باشیم، به تجمع خود ادامه خواهیم داد.

این دانشجوی بورسیه تاکید کرد: مشکلات دانشجویان بورسیه حل نشده فقط در بازه زمانی که مقام معظم رهبری تذکراتی را ارایه دادند مشکلات چند نفر را حل کردند و الا مشکلات همچنان پا برجا است همه مسئولان وزارت علوم ما را به وزیر علوم ارجاع داده و می گویند مشکل شما به دستور وزیر علوم رفع می شود. ما بورسیه جمهوری اسلامی ایران هستیم باید حکومت وظیفه خود را در برابر ما انجام دهد وظیفه آن هم کاملا مشخص است.

نظر شما