شناسهٔ خبر: 52800 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرفروش خاموش بازار کتاب ژاپن

کتابی به نام «اتفاقات زندگی یک دختر جوان» که به موضوع برده‌داری در آمریکا می‌پردازد به پرفروش‌ترین کتاب سال‌های اخیر کشور ژاپن تبدیل شده است.

پرفروش خاموش بازار کتاب ژاپن

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  ترجمه ژاپنی کتاب خاطرات یک دختر جوان در دوران برده‌داری آمریکای قرن نوزدهم میلادی به پرفروش‌ترین کتاب سرزمین آفتاب تابان تبدیل شده است.

این کتاب که «اتفاقات زندگی یک دختر جوان» نام دارد توسط هاریت آن ژاکوبس در سال ۱۸۶۱ میلادی نوشته شده است. یوکی هوریکوشی، این کتاب را با عنوان «روزانه‌های آن فرانک» به ژاپنی ترجمه کرده است. او می‌گوید به طور اتفاقی تصمیم به ترجمه این کتاب گرفته و پیش از آن هیچ ذهنیتی از ادبیات دوران برده‌داری نداشته است.


این کتاب که تجربه‌ زنان در دوران برده‌داری آمریکا را روایت می‌کند نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار کتاب ژاپن شده و از آن زمان تاکنون در صدر پرفروش‌ها باقی مانده است.

در حال حاضر کتاب با جلد گالینگور، چاپ هشتم خود را تجربه می‌کند و نسخه‌ جلد کاغذی آن که تابستان ۲۰۱۷ با تیراژ ۲۵ هزار نسخه منتشر شده، هنوز فروش بالایی دارد طوری که مردم از آن با عنوان «پرفروش خاموش» یاد می‌کنند. 

نظر شما