شناسهٔ خبر: 53215 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنفرانس بی‌عدالتی، مقاومت و پیشرفت برگزار می شود

کنفرانس بی‌عدالتی، مقاومت و پیشرفت  ژوئن ۲۰۱۸ در مدرسه اقتصاد لندن، انگلیس برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کنفرانس بی‌عدالتی، مقاومت و پیشرفت در روزهای ۴-۵  ژوئن ۲۰۱۸ در مدرسه اقتصاد لندن، انگلیس برگزار می‌شود. محور کلی موضوعات شامل اخلاق کاربردی، متا اخلاق، اخلاق قانونی، فلسفه جنسیت و نژاد، فلسفه حقوق، فلسفه سیاسی و اجتماعی و نظریه ارزش است.

در توضیح برگزاری این کنفرانس آمده است: ما در دنیای غیرایده‌آلی زندگی می‌کنیم که در آن بی‌عدالتی فراوان است، از جمله فساد سیاسی، تبعیض نژادی و جنسیتی، فقر سیستمیک، جنگ و تجاوز.

با توجه به این شرایط و محور کلی موضوعات، سایر موضوعات مرتبط شامل جنسیت و بی‌عدالتی نژادی، نافرمانی مدنی و سایر اشکال اقدام غیرقانونی سیاسی، اخلاق در قیام‌های مسلحانه
فساد سیاسی و بی‌عدالتی در اقتصاد داخلی و جهانی هستند.

این کنفرانس انجمنی جهت ارائه رسمی پژوهش‌های جدید در مورد نحوه اعمال اخلاق به عوامل، زیرگروه‌های حاشیه‌ای و موسساتی است که در چارچوب‌های ناعادلانه قرار دارند. از این رو از آثار و مقالات محققانی که در این زمینه‌ها کار می‌کنند، استقبال می‌گردد. از این رو علاقمندان می‌توانند آثار و مقالات خود را تا تاریخ ۱۲ ژانویه به آدرس ایمیل ethics@gsu.edu ارسال نمایند. (خلاصه‌ها به همراه کتابشناسی بیش از ۱۰۰۰کلمه نباشد)

سخنرانان کلیدی کنفرانس عبارتند از:
سایمون کنی، گروه سیاست و مطالعات بین‌المللی، دانشگاه وارویک، انگلستان

امانوئلا سوا، گروه علوم سیاسی و اجتماعی، دانشگاه پاویا، ایتالیا،

اریک داربی، دپارتمان فلسفه، دانشگاه میشیگان، ایلات متحده

کاندیس دلماس، گروه فلسفه و گروه علوم سیاسی، دانشگاه شمال شرقی، ایالات متحده آمریکا

کلاراسا هیوارد، گروه علوم سیاسی و فلسفه، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس؛ ادموند جی. صافرا از مرکز اخلاق و لی لا اش و ری از مرکز نظارت و نوآوری دموکراتیک هاروارد، ایالات متحده آمریکا

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیستر می‌توانند به آدرس http://ethics.gsu.edu/  مراجعه نمایند.

نظر شما