شناسهٔ خبر: 53434 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«چگونه می‌توان یک رواقی بود؟» کتاب شد

کتاب «چگونه می‌توان یک رواقی بود: حکمت باستان برای زندگی مدرن» اثر ماسیمو پیگلیوسی توسط انتشارات ایبوری منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کتاب «چگونه می‌توان یک رواقی بود: حکمت باستان برای زندگی مدرن» اثر ماسیمو پیگلیوسی منتشر شد.

در این کتاب تحسین آمیز، ماسیمو پیگلیوسی سفر اکتشافی خود را در یک گفتگوی فلسفی با یکی از بزرگترین معلمان رواقی در رابطه با اصول رواقی به اشتراک می‌گذارد.من چه کسی هستم؟، چه کاری انجام می‌دهم؟ و چطور باید زندگی کنم؟ از جمله سوالاتی است که در این کتاب مطرح می شود.

رواقیگری به ما می‌آموزد که احساساتمان را تصدیق کنیم، احساساتی که منعکس کننده آن چیزی است که آنها را به دنبال خود می‌آورد و هدایت می‌کند. هر گاه نگران نحوه خوشبختی باشیم در مورد چگونگی هدایت یک زندگی خوب نگران هستیم.

ماسیمو پیگلیوسی به بررسی این فلسفه فوق‌العاده می‌پردازد و در پی کشف آن است که چگونه دانش و معرفت این فلسفه می‌تواند در زندگی روزمره ما که در تلاش برای کشف معناست به کار رود. او نشان می‌دهد که فلسفه رواقی گری، چگونه اهمیت شخصیت فرد، صداقت و محبت را به ما یاد می‌دهد.نویسنده معتقد است هر کسی که هستیم، می‌توانیم چیزی را از فلسفه رواقی بیاموزیم، او همچنین توضیح می‌دهد که این موضوع مربوط به هر بخش از زندگی مدرن ما است.

این کتاب که دارای ۲۸۸ صفحه است در سال ۲۰۱۷، توسط انتشارات ای بوری منتشر شده است. 

نظر شما