شناسهٔ خبر: 53611 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توضیح دانشگاه شیراز درخصوص قطع همکاری با ۳ عضو هیات علمی

دانشگاه شیراز با صدور بیانیه ای در خصوص فعالیت ۳ نفر از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  پیرو درج مطالب مطروحه در مصاحبه های متعدد سه تن از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز در رسانه ها، علیرغم عدم تمایل دانشگاه به انتقال این گونه موارد به مطبوعات و اظهارنظر در مورد مطالبی که در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود، روابط عمومی دانشگاه لازم می داند در راستای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه دهد:

۱- براساس آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی فعالیت های آموزشی، پژوهشی و رفتاری تمامی همکاران بطور مستمر و سالانه مورد ارزشیابی قرار می گیرد و نتیجه آن متعاقبا به اطلاع آنها رسانده می شود.

۲- اعضای هیات علمی پیمانی ظرف مدت ۵ سال از ابتدای استخدام باید مستندات تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را به بخش و دانشکده مربوطه تحویل کند.

هرعضو هیات علمی پیمانی باید علاوه بر امتیازات قابل قبول آموزشی از حد نصاب لازم در امتیازات پژوهشی، نیز برخوردار باشد. در غیر اینصورت برابر قوانین و مقررات موجود، نسبت به قطع همکاری آنها اقدام می شود.  

تمامی همکاران هیات علمی می توانند درخواست ها و مطالبات خود از مسیر قانونی موجود در دانشگاه پیگیری کنند. بدیهی است درج اخبار داخلی دانشگاه در رسانه ها و فضای عمومی کمکی به حل موضوع نمی کند.

نظر شما