شناسهٔ خبر: 53642 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«کتاب شناسی توصیفی روان شناسی خانواده» منتشر شد

کتاب «کتاب شناسی توصیفی روان شناسی خانواده» اثر علیرضا فاصلی مهرآبادی به همت انتشارت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  کتاب «کتاب شناسی توصیفی روان شناسی خانواده» اثر علیرضا فاصلی مهرآبادی به همت انتشارت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منتشر شد.

توصیف کتاب های علمی و معتبر و معرفی کتاب های مفید و کاربردی در زمینه خانواده با نگاه روان شناختی؛ هدف نگارنده از نگارش این کتاب است.

بخش نخست به توصیف کتاب هایی در زمینه های «ازدواج و مشاوره ازدواج» اختصاص دارد. در بخش دوم به معرفی کتاب هایی با موضوعات «زن، مرد، تفاوت های جنسی و روابط خانواده» پرداخته است. کتاب های مربوط به «خانواده و فرزندان» بخش سوم را در برمی گیرد.

بخش چهارم به کتاب هایی در زمینه «زوج درمانی، خانواده درمانی و مشاوره خانواده» می پردازد که بیش ترین حجم کتاب ها را این بخش به خود اختصاص داده و در بخش پنجم به کتاب های «آسیب شناسی خانواده» را پرداخته است. بخش ششم شامل معرفی کتاب های «خانواده و مسائل جنسی» می شود.

بخش هفتم کتاب های «خانواده، دین و فرهنگ» را تبیین می کند. کتاب هایی که «سنجش و خانواده» را توصیف می کند در بخش هشتم گنجانده شده و در پایان، بخش نهم با عنوان «سایر موارد» به معرفی کتاب های غیر روان شناسی مربوط به خانواده پرداخته است.

کتاب «کتاب شناسی توصیفی روان شناسی خانواده» تألیف علیرضا فاصلی مهرآبادی با همکاری سید حسین حیدری خورمیزی و مصطفی محسنی در قطع وزیری با ۵۶۸ صفحه به زیور طبع آراسته شده است.

نظر شما