شناسهٔ خبر: 53707 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به اهالی قلم

به گفته مدیرعامل خانه کتاب، اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به اهالی قلم از ۲۸ بهمن ماه آغاز می‌شود.

پرداخت وام 10 میلیون تومانی به اهالی قلم

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ به نقل روابط عمومی موسسه خانه کتاب، مجید غلامی جلیسه از ارائه تسهیلات در قالب وام ۱۰ میلیون تومانی به اهالی قلم در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام این وام از ۲۸ بهمن ماه با بازپرداخت ۳۶ ماهه به اهالی قلم آغاز می‌شود.
 
وی عنوان کرد: با پیگیری موسسه خانه کتاب و حمایت‌های محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سال جاری علاوه بر وامی که از طریق صندوق اعتباری هنر به اهالی قلم ارائه خواهد شد، وام ۱۰ میلیون تومانی نیز در اختیار اهالی قلم قرار می‌گیرد. این تسهیلات در سال آینده نیز استمرار خواهد داشت و به تمامی اهالی قلمی که شرایط دریافت این تسهیلات را داشته باشند تعلق می‌گیرد.
 
غلامی جلیسه درباره ضوابط و شرایط دریافت این تسهیلات گفت: افرادی که طی ۵ سال گذشته سه عنوان کتاب (حوزه بزرگسال) و ۴ عنوان کتاب (حوزه کودک و نوجوان) منتشر کرده باشند، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.
 
مدیر عامل خانه کتاب عنوان کرد: اهالی قلم می‌توانند برای دریافت این تسهیلات، بدون حضور در محل موسسه و فقط با مراجعه به سایت اهل قلم به نشانی www.ahleghalam.ir  اقدام کنند.

همچنین، پرداخت این تسهیلات به دلیل محدود بودن میزان وام، بر اساس اولویت در ثبت نام به متقاضیان اعطا می شود.

لازم به یادآوری است که سامانه ثبت نام از ۲۸ بهمن ماه فعال می‌شود و متقاضیان می‌توانند از این تاریخ برای ثبت‌ نام اقدام کنند.

نظر شما