شناسهٔ خبر: 53715 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رقابت ۲۳۴ هزار نفر در کنکور دکتری ۹۷/ توزیع کارت از اول اسفند

مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ در جمعه ۴ اسفند خبر داد و گفت: بیش از ۲۳۴ هزار نفر در این آزمون به رقابت می پردازند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ صبح روز جمعه ۴ اسفند ماه ۹۶ در ۵۵ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

وی افزود: تعداد ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۶۲۲ نفر معادل ۴۲.۹۲ درصد داوطلبان زن و تعداد ۱۳۳ هزار و ۸۳۲ نفر معادل ۵۷.۰۸ درصد داوطلبان مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۹۷ از روز سه شنبه اول اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. تمامی داوطلبان می توانند برای پرینت کارت خود از سه شنبه اول اسفند تا پنجشنبه سوم اسفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و پرونده، اقدام کنند. 

وی تاکید کرد: همراه داشتن کارت آزمون به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون دکتری ۹۷ الزامی است. سایر اطلاعات دیگر در برگه راهنما که همراه با کارت آزمون در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

توکلی گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ چهارم اسفند برگزار می شود و نتایج اولیه به صورت کارنامه تنظیم می شود و هفته آخر فروردین ماه ۹۷ منتشر می شود.

نظر شما