شناسهٔ خبر: 53775 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سایت ثبت نام نخبگان دانشگاه آزاد اسفند رونمایی می شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از رونمایی سایت ثبت نام نخبگان دانشگاهی در اوایل اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ بیژن رنجبر گفت: سایت ثبت نام نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی توسط رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی می شود.

وی افزود: سازوکار این سایت به این صورت است که نخبگان با ثبت نام در آن، در فرآیند جذب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اطلاعات نخبگان دانشجو و جوان از تمامی موسسات آموزش عالی کشور پس از ثبت نام در این سایت، بررسی شده و پس از تایید، این اطلاعات به سازمان مرکزی ارسال می شود.

رنجبر عنوان کرد: در صورت تایید نهایی، نخبگان به عضویت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی درمی‌آیند.

وی با بیان اینکه شاخصه های لازم برای ثبت نام در سایت ثبت نام نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی همان شاخصه های موجود در آیین‌نامه استعدادهای درخشان است، گفت: نخبگانی که در دیگر دانشگاه ها غیر از دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند، براساس آیین‌نامه های وزارتخانه های علوم و بهداشت جذب می شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار نخبه عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند و روند ثبت نام ادامه خواهد داشت تا از ظرفیت این نخبگان در برنامه های تحقیقاتی، مراکز نوآوری و راه‌اندازی شرکت های نوپا استفاده شود.

نظر شما