شناسهٔ خبر: 53941 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییر زمان برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی

بر اساس تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری همایش، زمان برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی تغییر یافت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری مجوز برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی را صادر کرد و بر اساس تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری همایش، زمان برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی تغییر یافت.

فراخوان دریافت مقاله تا ۳۱ فروردین تمدید و ۱۷ اردیبهشت به عنوان تاریخ قطعی برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی تعیین شد.

این کنگره با تأیید هیئت‌رئیسه دانشگاه قم موفق به اخذ مجوز رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به شماره شده‌است و حایز رتبه همایش‌های علمی معتبر برای پژوهشگران خواهد بود.

چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی با محوریت «شکوفایی فطرت و استعدادها با هویت دینی» توسط دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه قم و موسسه سفیران فرهنگی مبین و با همکاری نهادها؛ دانشگاه‌های معتبر ایلیا گرجستان، فردوسی مشهد، دانشگاه شیراز، دانشگاه بین‌المللی قزوین، دانشگاه الزهرا، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه فرهنگیان، انجمن علمی اسلامی و پیشرفت، انجمن علمی مطالعات فرهنگ و ارتباطات، انجمن انسان شناسی ایران برگزار خواهد شد.

بنا بر مجوز صادرشده که نسخه‌ای از آن هم به پایگاه استنادی جهان اسلام ISC ارسال‌شده است و همچنین بر اساس دستورالعمل‌های قانونی و با توجه به استقبال استادان و پژوهشگران محترم برگزاری کنگره برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز با توجه به تاریخ برگزاری همایش و استقبال پژوهشگران گرامی فراخوان مقاله نیز تا تاریخ  ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ تمدید شد و پژوهشگران می‌توانند برای ارسال مقاله خود از طریق سایت http://theologyconference.ir/ اقدام کنند.

از مقالات برتر در محورهای شکوفایی فطرت و استعدادها با هویت دینی به صورت ویژه تقدیر و با نظر داوران و کمیته علمی هدایایی تقدیم خواهد شد.

نظر شما