شناسهٔ خبر: 54374 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «گفت‌وگو درباره کتاب ذهن و همه چیز» برگزار می‌شود

نشست «گفت‌وگو درباره کتاب ذهن و همه چیز» نوشته مقصود فراستخواه روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار می‌شود.

نشست «گفت‌وگو درباره کتاب ذهن و همه چیز» برگزار می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نشست «گفت‌وگو درباره کتاب ذهن و همه چیز» با عنوان فرعی طرح‌واره‌هایی برای زیستن نوشته مقصود فراستخواه روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار می‌شود.

مجید نیلی احمد آبادی، محمود تلخابی و محمد امین قانعی راد در این نشست درباره کتاب حاضر سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به نشانی خیابان استاد مطهری، بین میرعماد و ایستگاه مفتح، ساختمان ۲۴۰ طبقه اول واحد ۲ مراجعه کنند.

«ذهن و همه چیز» عنوان جدیدترین اثر مقصود فراستخواه است که با وجود اینکه به تازگی وارد بازار نشر شده به چاپ دوم رسیده است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «سرآغاز تمام آغازهایی که در بیرون داریم، آغازی از درون ما و در خود ماست. در ما ظرفیت آغاز هست. بیش از هر موجود دیگر، انسان توانایی آغاز دارد. چرا؟ چون سرشت ذهن آدمی سیال، پویا و تجدید شونده است. ذهن موجودی روان است و می‌تواند پی در پی با هر تفهم و توجه جدید و با هر التافات نوپدید دوباره شروع شود و خود را تازه کند. این را از کودکی در خود تجربه کرده‌ایم و به حس و حضور دریافته‌ایم که در ذهن ما چه تداعی‌ها و آغازهای نوین اتفاقات تازه‌ای روی می‌دهد. به مدد این سیالیت ذهن خویش است که می‌توانیم خود را تجدید کنیم.» 

نظر شما