شناسهٔ خبر: 54548 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تخفیف ۳۰ درصدی نشر علمی فرهنگی به مخاطبان

گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی امسال در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت نکرده و در این ایام آثار خود را در فروشگاه‌هایش با تخفیف ۳۰درصدی به مخاطبان ارائه می‌کند.

تخفیف 30 درصدی نشر علمی فرهنگی به مخاطبان

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی امسال در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت نکرده و در این حوزه غرفه‌ای نخواهد داشت.  

این ناشر در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در فروشگاه‌های خود کتاب‌های بخش ادبیات کودک و نوجوان را به مخاطبان، والدین محترم و کودکان و نوجوانان عزیز عرضه می‌کند. 

شایان ذکر است در این مدت، کتاب‌های مذکور باتخفیف ویژۀ ۳۰ درصدی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.  همچنین مراکز آموزشی و کتابخانه‌ها از ۳۵درصد تخفیف استفاده خواهند کرد و وزارتخانه‌ها، نهادها و بانک‌ها در خرید عمده، از ۴۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.

گفتنی است فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ و جمعه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به روی بازدید کنندگان ارجمند گشوده خواهد بود. 

نشانی فروشگاه‌ها: 
فروشگاه شماره ۱ : خیابان آفریقا، بین ناهید و گلشهر، کوچه گلفام 
فروشگاه شماره ۲: میدان هفت تیر، خیابان کریم خان، بین قائم مقام فراهانی و خردمند، پلاک ۱۳ (فروشگاه تخصصی کتاب و محصولات فرهنگی کودک) 
فروشگاه شماره ۳:خیابان کارگر شمالی، رویروی پارک لاله، نبش کوچۀ ستاره

نظر شما