شناسهٔ خبر: 54773 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی تمدید نمی شود

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه از ۲۳ اردیبهشت ماه تاکنون ۹۹ هزار و ۸۰۰ نفر در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون به هیچ وجه تمدید نمی شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی  افزود: پنجمین آزمون مشترک فراگیر ۹ دستگاه اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون استخدامی تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ پایان می پذیرد، اضافه کرد: این مهلت تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در این دوره آزمون استخدامی و با بیان اینکه در مجموع ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند، افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۹۹ هزار و ۸۰۰ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت نام کردند.

توکلی با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون ۱۲ تیرماه امسال در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: داوطلبان تا ۱۴ تیرماه زمان دارند که نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون و برگه راهنما اقدام کنند.

وی ادامه داد: این آزمون روز ۱۵ تیرماه در تهران برگزار خواهد شد و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد ممکن است در برخی شهرستانها نیز برگزار شود که روی کارت آزمون داوطلب، حوزه امتحانی وی درج شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در نهایت در این آزمون استخدامی، در وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر، سازمان دامپزشکی کشور تعداد ۷۲ نفر، سازمان شیلات کشور تعداد ۱۳۸ نفر، وزارت راه و شهرسازی تعداد ۲۷۰ نفر، سازمان حفاظت محیط زیست تعداد ۲۰۰ نفر ، وزارت امور اقتصادی و دارایی تعداد ۴۵ نفر، سازمان بیمه سلامت تعداد ۱۲ نفر، سازمان ملی زمین ومسکن تعداد ۲ نفر و سازمان اوقاف و امور خیریه تعداد ۱۰۰ نفر پذیرفته می شوند.

توکلی گفت: داوطلبان متقاضی استخدام باید به سوالات عمومی ۷ درس و نیز سوالات تخصصی شغلی که انتخاب می کنند پاسخ دهند. جزئیات این دروس عمومی که برای همه یکسان است در دفترچه شماره یک راهنمای آزمون آمده است.

نظر شما