شناسهٔ خبر: 54841 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۵ تیر برگزار می شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی اظهار داشت: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷-۹۳-۲۰۰ تاریخ ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می شود.

توکلی یادآور شد: متقاضیان ثبت نام در روزهای ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره آمار ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ گفت: بر اساس آمار اولیه ۴۲۶ هزار و ۶۴۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی درباره میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷  گفت: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند.

توکلی خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند پرینت آن را تهیه کنند.

نظر شما