شناسهٔ خبر: 54958 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرصت‌های مطالعاتی به دانشجویان علوم شناختی اعطا می‌شود

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی به دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی فرصت های مطالعاتی اعطاء می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی به منظور ارتقای دانش علوم شناختی و ترغیب محققان و متخصصان برای فعالیت در حوزه های علوم شناختی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در ششمین فراخوان خود، تعداد محدودی فرصت مطالعاتی شش ماهه به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی اعطا کند.

ششمین فراخوان فرصت های مطالعاتی دانشجویان دکتری و دستیاران پزشکی از ۲۰ خرداد ماه سال جاری آغاز می شود و علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از این فرصت مطالعاتی با مطالعه آیین نامه فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان و با مراجعه به سایت ستاد علوم شناختی و انتخاب فرصت مطالعاتی، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی را تکمیل و آن را حداکثر تا ۲۰ تیر ماه ۹۷ به همراه سایر مدارک بارگذاری کنند.

بر اساس این گزارش، این فرصت مطالعاتی، هزینه‌های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با آیین نامه ها برای اعطای بورسیه تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت، به منظور تکمیل طرح تحقیقاتی خود در یکی از مراکز تحقیقاتی برتر جهان تأمین خواهد کرد. در صورت تایید طرح مقدماتی ارائه شده درکمیته مشترک، ستاد فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان جهت ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد داد.

همچنین دانشجویانی از این فرصت مطالعاتی بهره مند خواهند شد که طرح مصوب آنها درحوزه‌های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری های شناختی ستاد  باشد.

ثبت نام در ششمین فراخوان فرصت های مطالعاتی دانشجویان تنها از طریق کارتابل شخصی و فقط در بازه زمانی یک ماهه  (۲۰خرداد تا ۲۰ تیرماه  ) انجام می شود و تمدید نخواهد شد.

نظر شما