شناسهٔ خبر: 54960 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی دانشگاه پیام نور برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های وسیعی است و می تواند این امکانات را در اختیار دیگر زیرنظام های وزارت علوم و از جمله دانشگاه فرهنگیان قرار دهد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد رضا زمانی با اشاره به شیوه آموزشی ترکیبی در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با سیستم آموزشی ترکیبی و تولید محتوا به شکل متمرکز به خوبی توانسته تعادلی را در زمینه تدریس در سراسر کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: این دانشگاه دارای سیستم های نظارتی و شبکه گسترده الکترونیکی است و به راحتی می تواند امکان دسترسی به تجهیزات و محتوای الکترونیکی را برای تمامی دانشجویان دانشگاه در سراسر کشور فراهم آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت وسیعی در زمینه آموزش، تولید محتوای الکترونیکی، امکانات آزمایشگاهی و اساتید و نیروهای متخصص است که می تواند با فراهم آوری بسترهای همکاری مشترک، این امکانات و پتانسیل ها را در اختیار دیگر زیرنظام های وزارت علوم و از جمله دانشگاه فرهنگیان قرار دهد.

وی آمادگی این دانشگاه را برای هرگونه همکاری مشترک که در چارچوب قانون و مطابق با صرفه و صلاح طرفین باشد، اعلام کرد و گفت: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه محتوا و تجهیزات الکترونیکی، تربیت نیرو و آموزش دانشجویان با دانشگاه فرهنگیان همکاری مشترک داشته باشد .

زمانی لازمه گسترش تعاملات دو دانشگاه را شفاف سازی نیازمندی ها عنوان کرد و گفت: تمام مقدمات این همکاری باید با درنظرگرفتن نیازها در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک تنظیم و پس از مشخص شدن اولویت ها، راهکارها تعیین و همکاری صورت گیرد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد، کمیته ای مشترک بین دو دانشگاه برای بررسی نیازها و زمینه های همکاری مشترک تشکیل شود.

نظر شما