شناسهٔ خبر: 55112 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی برگزار می شود

دومین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت­های زبان فارسی (سامفا) روزهای پنجشنبه ۳۱ خرداد و جمعه اول تیر ماه ۹۷ در شهرهای تهران، بابلسر، قزوین، سنندج ، مشهد و همدان برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ آزمون عمومی دومین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت­های زبان فارسی (سامفا) صبح و بعداز ظهر پنجشنبه ۳۱ خرداد و آزمون آکادمیک این دوره جمعه اول تیر ۹۷ در شهرهای تهران، بابلسر، قزوین، سنندج ، مشهد و همدان برگزار خواهد شد.

کارتهای‌ شرکت در آزمون برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ این آزمون‌ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ خرداد بر روی پایگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق دستورالعمل به حوزه­ های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام­ خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در دو آزمون عمومی و آکادمیک متقاضی شده اند ۲ کارت شرکت در آزمون برای آنان صادر شده است.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده می­ کنند باید با توجه به توضیحات ذیل کارت برای بررسی و رفع مغایرت در روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۹۷ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش کرده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با توجه به تاریخ و ساعت فوق به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند.

شهرستانهای محل برگزاری دومین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) سال۱۳۹۷

استان نام شهرستان محل برگزاری آزمون استان یا شهرستان محل اقامت
تهران (۱۶) تهران (۱۶۱۳) کلیه داوطلبان شهرستانهای تهران (۱۶۱۳)، بهارستان (۱۶۲۶)، قم (۲۷۱۱)، اصفهان (۱۳۱۳) و خمینی شهر (۱۳۱۷)
خراسان رضوی (۱۹) مشهد (۱۹۲۸) کلیه داوطلبان مشهد (۱۹۲۸)
قزوین (۲۶) قزوین (۲۶۱۴) کلیه داوطلبان قزوین (۲۶۱۴)
مازندران (۳۵) بابلسر (۳۵۱۳) کلیه داوطلبان بابلسر (۳۵۱۳)
همدان (۳۸) همدان (۳۸۱۸) کلیه داوطلبان همدان (۳۸۱۸)
کردستان (۲۸) سنندج (۲۸۱۶) کلیه داوطلبان شهرستانهای کردستان (۲۸۱۶) و سقز (۲۸۱۵)

آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا)

موسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک وی، نرسیده به میدان تجریش، بین پسیان و زعفرانیه، پلاک ۳۰۱۱.

دانشگاه فردوسی مشهد: مشهد، میدان آزادی، بزرگراه شهید کلانتری، مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، ساختمان شماره یک.

دانشگاه بین‌المللی امام خمینی «ره»– قزوین: قزوین، بلوار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، روبروی بانک ملت- مرکز آموزش زبان فارسی.

دانشگاه مازندران- بابلسر: بابلسر، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه مازندران.

دانشگاه بوعلی سینا- همدان: همدان، خیابان مهدیه، مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه بوعلی سینا.

دانشگاه کردستان: کردستان، خیابان پاسداران، دانشگاه کردستان، دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی.

نظر شما