شناسهٔ خبر: 55148 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم منصوب شد

با حم وزیر علوم و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، معاون فرهنگی وزارت علوم به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ با معرفی منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حکم سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و در راستای اجرای تبصره ۱ ماده ۳ ضوابط تشکیل و فعالیت این شورا، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به سمت رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم منصوب شد.

در متن حکم انتصاب رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم آمده است:

ضمن استعانت از درگاه ایزد منان به استناد قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ماده ۵ فصل اول ضوابط تشکیل و فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امید است در ظل توجهات حضرت باری تعالی در راستای احیای فریضتین الهی و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر، تلاش چشمگیر و سعی وافر نموده و با جلب همکاری مسؤولین و تشکیل جلسات مؤثر و ایجاد توانمندی و جذب امکانات گامی ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) بردارید.

نظر شما