شناسهٔ خبر: 55374 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیمه عمر و تکمیلی داستان‌نویسان تهرانی

اعضای انجمن صنفی نویسندگان برای بهره‌مندی از بیمه عمر، تکمیلی،‌ بیماری‌های خاص و حوادث و همچنین دریافت وام تا آخر تیرماه برای اعلام تقاضای خود مهلت دارند.

بیمه عمر و تکمیلی داستان‌نویسان تهرانی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ آتوسا زرنگارزاده شیرازی؛ عضو کمیته رفاهی و رابط انجمن صنفی کارگری داستان‌نویسان استان تهران با بیمه پاسارگارد درباره برنامه انجمن برای بیمه نویسندگان بیان کرد: بعد از تشکیل انجمن، کمیته‌های فنی مختلف مانند کمیته بین‌الملل، رفاهی، کمیته عضوگیری و کمیته برگزارکننده جلسات با تعیین شرح وظایف تشکیل شد. وظیفه پیگیری امکانات رفاهی اعضای انجمن، مانند برنامه‌های ورزشی و به‌ویژه موضوع بیمه نویسندگان با نظر هیات مدیره به اساس‌نامه انجمن برای کمیته رفاهی افزوده شد.

وی افزود: اعضا انجمن تا اواخر تیرماه برای اعلام تقاضای خود مهلت دارند و باید هرچه زودتر نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند.
 
زرنگارزاده شیرازی ادامه داد: اکثر نویسندگان عضو انجمن از پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند. بنابراین انجمن بعد از بررسی‌، بیمه پاسارگارد که در مقایسه با سایر بیمه‌ها و براساس اعلام بیمه مرکزی از نظر توانگری مالی در صدر قرار دارد، وارد مذاکره شد.

این نویسنده بیان کرد: خدمات بیمه‌ای پاسارگارد، شامل بیمه عمر، تکمیلی،‌ بیماری‌های خاص و حوادث است. علاوه براین احتمال دارد که حقوق بازنشستگی بیمه پاسارگارد از حقوق بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی نیز بیشتر باشد. یکی از خدمات بیمه پاسارگارد پرداخت وام 18 درصد بدون ضامن و سپرده‌گذاری و بازپرداخت پنج ساله است.
 
این عضو انجمن صنفی کارگری داستان‌نویسان استان تهران در بیان محاسن بیمه پاسارگارد گفت: بیمه پاسارگارد مستقل است که از محاسن آن محسوب می‌شود. علاوه براین صاحبان بیمه براساس توانمندی مالی می‌توانند میزان پرداخت حق بیمه را تعیین کنند. حق بیمه پاسارگارد از پرداخت ماهانه 50 هزار تومان تا 250 هزار تومان تقسیم‌بندی شده و برای اعضا با توجه به شرایط مالی مختلف، مزیت به حساب می‌آید.
 
زرنگارزاده شیرازی با اشاره به استقبال نویسندگان از پیگیری انجمن برای بهره‌مندی اعضا از خدمات بیمه‌ای بیان کرد: عضوگیری از ابتدای تیرماه آغاز شده است و استقبال خوبی را شاهد هستیم. بیمه‌نامه برخی از اعضا نیز صادر و به آن‌ها تحویل شده است.
 
عضو کمیته رفاهی و رابط انجمن صنفی کارگری داستان‌نویسان استان تهران افزود: تفاهم‌نامه بین انجمن و گروه 907 بیمه پاسارگارد منعقد شده است. 

وس افزود: بیمه پاسارگارد برای ارائه خدمات با گروه‌های بزرگتر از پنج‌هزار پرسنل منعقد می‌شود اما بیمه با توجه به شان و جایگاه نویسندگان، با انجمن که 140 عضو دارد، برای انعقاد این تفاهم‌نامه وارد مذاکره شده است. بنابراین پیشنهاد می‌کنم نویسندگان عضو انجمن از این فرصت، استفاده کنند.

نظر شما