شناسهٔ خبر: 55379 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش در دانشگاه خوارزمی برگزار شد

دانشگاه خوارزمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش را با حضور رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش و نماینده سفیر اتریش برگزار کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با حضور عبدالرحیم نوه ابراهیم سرپرست دانشگاه و دکتر برندر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش و نماینده سفیر اتریش در سالن ابوریحان دانشگاه برگزار شد این کنفرانس سه روزه بوده و تا ۱۳ تیرماه ادامه دارد.

یکی از مهمترین اهداف این برنامه برگزاری مجموعه کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی و دوره های کوتاه مدت آموزشی ویژه سازمان‌ها و ارگان ها در راستای اجرایی سازی مدیریت دانش و بهینه سازی فعالیت‌هایشان است.

در ابتدای مراسم سید احمد طباطبایی نویسنده کتاب مدیریت دانش در سازمان با تأکید بر انتقال دانش عنوان کرد: مدیریت دانش عبارت است از شناسایی کسب سازماندهی و ذخیره سازی و انتقال دانش مناسب به منظور بهبود اداراکات و عملکرد کارکنان در سطوح مختلف در زمان مناسب است.

در ادامه اولیاء رئیس سازمان ملی بهره وری ایران عنوان کرد: ما به شدت به دنبال این هستیم تا بحث مدیریت دانش را در کشور توسعه دهیم و از ظرفیت های خوبی که دانشگاههای کشور دارند استفاده کنیم تا بتوانیم مبادله دانش داشته باشیم.

این کنفرانس تا روز ۱۳ تیرماه در دانشگاه خوارزمی با برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت دانش در بخش آب ادامه دارد و به شرکت کنندگان گواهی نامه بین المللی از سازمان مدیرت دانش اتریش اعطا خواهد شد.

نظر شما