شناسهٔ خبر: 55510 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام دوره های اشتغال زایی در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از آغاز ثبت نام دوره کهاد این دانشگاه خبر داد و گفت: از مهر ماه سال جاری دوره کهاد این دانشگاه اجرایی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جعفر کیوانی از آغاز ثبت نام دوره کهاد دانشگاه خوارزمی خبرداد و  گفت: دوره کهاد ویژه دانشجویان کارشناسی دانشگاه خوارزمی است دانشجویان ورودی ۹۵ و ۹۶ که دارای معدل بالاتر از ۱۴ بوده و در نیمسال های قبل مشروط نشده اند می توانند از این طرح بهره مند شوند.

وی افزود: دانشجویان دراین طرح با گذراندن دروس بین ۱۸ تا ۲۴ واحد از رشته دیگر، گواهی کهاد رشته مربوطه را دریافت می کنند که برای اشتغال آن ها در آینده مفید است.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام در این دوره برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی مطابق مصوبه هیات امنای دانشگاه معادل شهریه متغیر نوبت دوم با ۵۰ درصد تخفیف و بدون شهریه ثابت است.

کیوانی افزود: دراین دوره رشته های مدیریت مالی، مهندسی مالی، علوم اقتصادی، علوم ورزشی، مربی گری، زبان و ادبیات فارسی، ویراستاری و مهندسی صنایع ارائه می شود.

وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام می توانند به آدرس education.khu.ac.ir  مراجعه کرده و در آنجا بر روی منوی سامانه کهاد کلیک کنند.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی افزود: طرح «کهاد» از مهر ماه امسال اجرا شده و به موجب این طرح، هر دانشجو می تواند در کنار رشته اصلی خود یک رشته فرعی را آموزش ببیند.

نظر شما