شناسهٔ خبر: 55566 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیانو و ویولن سل همنوا می‌شوند/ اجرای موسیقی آثار برگزیده اسکار

مجید علیزاده آهنگساز و نوازنده پیانو از برگزاری کنسرتی ویژه در قالب سومین فستیوال شب های موسیقی در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید علیزاده نوازنده پیانو و آهنگساز با اشاره به جزییات این کنسرت توضیح داد: قرار بر این است که پنجشنبه ۲۸ تیر ماه در قالب سومین فستیوال شب های موسیقی در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران کنسرتی داشته باشیم و موسیقی فیلم های برگزیده سینما و دریافت کننده جایزه اسکار را برای مخاطبان اجرا کنیم.

وی ادامه داد: این کنسرت در ابتدا قرار بود به صورت تک نوازی برگزار شود اما پس از مدتی تصمیم گرفتم برای پرهیز از یکنواختی ساز ویولن سل را نیز اضافه کنم و به همین دلیل غزاله شیرازی مدتی است به گروه ما پیوسته است. ۲ هنرمند در حوزه وُکال نیز همراه ما خواهند بود که تصور می کنم با توجه به چارچوبی که در نظر گرفته ایم می تواند کنسرت متفاوتی باشد.

این نوازنده پیانو درباره محتوای کنسرت بیان کرد: آنچه در این کنسرت در نظر گرفته شده اجرای موسیقی در فضای نئوکلاسیک است ولی برخی از آنها الهام گرفته از آثار سینمایی با فضای موسیقی کلاسیک اما با ساختار امروزی است که قطعات آوازی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

علیزاده در پایان گفت: در این کنسرت در کنار اجرای آثار ماندگار و برگزیدگان اسکار فضایی به مخاطب ارایه می شود که به لحاظ سازبندی و محتوا رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد.

نظر شما