شناسهٔ خبر: 55913 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نحوه برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ بررسی می شود

نحوه برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ با حضور رئیس سازمان سنجش و مسئولین ذی ربط فردا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دستور هفتگی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ الی ۲۹ مرداد ۹۷ اعلام شد. یک‌شنبه ۲۸ مرداد ۹۷ از ساعت ۱۴:۰۰ الی  ۱۴:۱۵  تبادل اخبار صورت می گیرد.

همچنین از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰ نحوه برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ با حضور رئیس سازمان سنجش و مسوولین ذی ربط بررسی می شود.

از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۰۰ نیز، طرح یک فوریتی اصلاح بند الف ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه ارجاعی از صحن علنی بررسی می شود.

روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ از ساعت۱۴:۰۰ الی ۱۴:۱۵ تبادل اخبار و از ساعت ۱۴:۱۵ الی ۱۶:۰۰طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با حضور نمایندگان استیضاح کننده بررسی می شود.

همچنین انتخاب ۴ نفر از نمایندگان ناظر شورای عالی آموزش و پرورش، انتخاب ۲ نفر از نمایندگان ناظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو و انتخاب ۴ نفر از نمایندگان ناظر در شورای عالی عتف درهمین روز انجام می شود.

همچنین دراین روز  ۴ نفر از نمایندگان ناظر در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها انتخاب می شوند.

نظر شما