شناسهٔ خبر: 56172 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش دوره ارشد فردا منتشر می شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش از فردا پنجشنبه ۱۵ شهریورماه در سایت این سازمان منتشر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلیگفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی درج شده برای داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه ای حاوی اطلاعات لازم شامل رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته های انتخابی و سهمیه مربوط تنظیم شده است.

وی افزود: کارنامه این داوطلبان از فردا پنجشنبه ۱۵ شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: هرگونه تغییر رشته، تغییر گرایش و نقل و انتقال پذیرفته شدگان در حیطه وظایف این سازمان نبوده و ترتیب اثر داده نمی شود.

توکلی اظهار داشت: باتوجه به کنترل های متعدد و بررسی های صورت گرفته از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل و داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه مذکور و یا انتخاب رشته خود سوال داشته باشند تا پایان روز جمعه ۳۰ شهریورماه می توانند از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند.

وی عنوان کرد: داوطلبان باید از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیدا خودداری کنند و همچنین به موارد مطرح شده از راه های دیگر و بعد از تاریخ اعلامی به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان می توانند سوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱ واحد پاسخگویی غیر حضوری روابط عمومی سازمان درمیان گذارند.

نظر شما